مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

سقالكسار

1390/4/22 10:19
نویسنده : مهرانه
2,173 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام خدمت دوستاي خوبم جمعه ٢٣ اردیبهشت تصميم گرفتيم بعد از چندروز مريضي بابايي( دل درد شديد و فشار پايين و تب و ... كه خدا رو شكر الان بهترن)،  با دادشم و زن داداشم ( به قول مهرسا : زن ) و ماهان (پسر دايي مهرسا ) بريم بيرون و حال و هوايي عوض كنيم سبزی پلو با ماهی درست کردم و رفتيم سد خاكي سقالكسار حوالي روستاي آقا سيد شريف تو راه جاده جيرده - شفت . جاي بكر و قشنگي بود با درياچه اي زيبا،مهرسا همش كنار آب بازي كرد و تمام خرده چوباي اطراف رو مينداخت تو آب و كلي حال مي كرد،آخرش هم تا مچ پاش افتاد تو قسمتي كه روش از برگهاي مرداب پر شده بود،فكر نمي كرد آب باشه و مي گفت پا....م كثيف ش......د  .

بعدش رفتيم قايق پدالي نشستيم و يه خونواده هم كه با سگ پاكوتاشون تو صف وايستاده بودن ( سگه با صداي بلند پارس مي كرد )مهرسا هم با هيجان داد مي زد منو نخوري ها برو خونتون .

پنج شنبه 29شب ارديبهشت رفتیم اسلامشهر خونه خواهربزرگم و جمعه هم رفتيم خونه خاله خودم و شبش بچه ها رو برديم پارك رازي مهرسا كلي بازي كرد فقط بايد چار چشمي مواظبش مي بوديم تا ازش چشم ور ميداشتيم غيبش مي زد ، ؟آخر شب هم رفتيم خونه خواهر دومیم تا شنبه بعداز ظهر بتونیم بریم نمایشگاه دوربین ،مهرسا رو هم گذاشتيم پيش خواهرم و كلي با نيوشا بازي و دعوا كرد و كلي هم حال كردند... نمایشگاه که چه عرض کنم ! هیچ چیز خاصی عرضه نکرده بودند ما که دنبال یه مدل خاصی از دوربین سونی بودیم ولی سونی اصلا تو نمایشگاه شرکت نکرده بود قیمت دوربینها هم نسبت به یکی دو ماه پیش صدو خورده ای گرون تر شده بود بالاخره با کلی مکافات و کلی تحقیق از فروشگاه دید افزار تو برج بهار با تخفیف ١٠ درصدی مخصوص نمایشگاه كانن 550d و لنز 135-18 و فيلتر و ... با قيمت 1477000 تومان خريديم  اميدوارم بتونيم عكساي خوبي باهاش بگيريم ...!

اينم عكسهای سقالکسار:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم
9 خرداد 90 3:05
ُسلام مهرسا جونم
خوبی؟
مامانی روزت مبارک باشه...دوربینتم مبارک باشه...ایشالا همیشه برید گردش و بهتون خوش بگذره...با اجازه من لینکیدمتون...





سلام مرسي لطف داريد عزيزم روزشما هم مبارك





سونیا
23 خرداد 90 9:40
سلااااااااااااااام مرسی که پیشمون امدی وای چه دختر ناز و خوشگلی داااااااااااااااااااریم بوووووووووووووووووس
بلوزی که اینجا تنشه یکی مثه همین و حنانه داری ما بهش میگیم بلوزه خرسیه ...
دخترتون و ببوسی حانی شیشه مانیتور و بوس مالی کرد که نی نی و ببوسه


مرسي خاله يه بوس گنده هم از طرف مهرسا به حنانه جون
مامان مهرسا
24 خرداد 90 12:20
سلام مرسی که به وب مهرسا منم سر زدید مهرسا شما هم خیلی ماشاالله نازه خدا حفظش کنه .راستی این جاهایی که نوشتید به تهران نزدیکه من اصلا اسمش را نشنیدم اگر نزدیکه حتما آدرسش را بدین ما هم اوقات فراغت یک سری بزنیم .من شمار ا تو پیوندها ثبت میکنم که بیشتر بهتون سر بزنم مهرسا جون را از طرف من یک ماچ آبدار بکنید


سلام عزيزم لطف داريد اينجاهاي ديدني همه تو استان گيلانه ايشالا خواستين بيان بگيد جاهاي ديدنيش رو كه خودم رفتم بهتون بگم
مامان ماهان عشق ماشین
10 مرداد 90 9:51
وااااااااای قیمت دوربین خرابتون رو حالا دیدم.
اینبار canonنخرین.ارزونتراش هم بد دراومده.ما که راضی نیستیم.


دوربين قبليمون هم كانن g9 بود مشكلي نداشت اما متأسفانه تو عروسي دزديده شد