مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 16 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

ميخوايم بريم همدان

1390/4/25 9:41
نویسنده : مهرانه
1,460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ديروز با فك و فاميل رفتيم سفيد رود و همگي با هم شنا كرديم (البته با حفظ شئونات اسلامي) بابايي هم يه مقدار اصول صحيح روي آب وايستادن و شناي قورباغه رو بهم ياد داد (ماماني يه مدت استخر ميره ولي بايد همه چيز رو اصولي بلد شي چون بابايي استخر نميتونه بياد تو خونه تئوري ميگه ولي تا حالا نشده بود كه عملي بتونه بهم نشون بده ) به هر حال جاي همگي خالي من و مهرسا جون هم كلي آب نوش جان كرديم (اميدوارم چيزيمون نشه)

از چهارشنبه پيش تصميم گرفتم برم كلاس خياطي ولي چون با روزهاي استخر يكي هستش و چون بعد استخر خيلي خيلي خسته ميشم و مهرسايي رو هم نمي تونم اين همه ساعت پيش كسي بذارم بابايي هم كه شنبه تا دوشنبه اضافه كاره پس بايد استخر رو يه مدت كنسل كنم

به اميد خدا يكشنبه با مهرسا و بابايي و خاله مرجان و دايي مجيد مي ريم همدان از طرف اداره شوهرم مهمانسرا گرفتيم تو كبودر آهنگ نزديك غار عليصدر اميدوارم جاش خوب باشه و خوش بگذره

تا هفته آينده بابايبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان ماهان عشق ماشین
25 تیر 90 10:05
خوش بگذره ایشالا.
مامان روان شناس
25 تیر 90 10:47
سلام عزیزم .مرسی مه به ما سر زدید .منم شما رو لینک کردم. مهرسا جونم هم خیلی نازه هم اسم قشنگی داره
ماامان گیلاس
25 تیر 90 12:23
سلام خاله امیدوارم حسابی به همتون خوش بگذره.حتما همه جاهای دیدنی همدان رو سر بزنید مخصوصا گنجنامه.راستی خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید.
atena
27 تیر 90 10:30
سلام عزیزمممم من آدرس وبلاگ ارشیا رو تغییر دادم... و نی نی وبلاگی شدیم... به نظرم بهترین جا برای ثبت خاطرات کودکان... خوشحال میشم اونجا هم بیاید پیشمون
mAhyA
27 تیر 90 13:57
مامان ماهان عشق ماشین
28 تیر 90 12:43
همیشه به سفر و شادی.پس کی میاین؟دلمون تنگ شده.
مامان آريا
28 تیر 90 15:05
سلام عزيزم هميشه به گردش و تفريح خداروشكر كه بهتون خوش گذشته بوس براي عزيز دل خاله
مامان آريا
28 تیر 90 15:48
اميدوارم بهتون خوش بگذره و با دست پر برگردين و آپ كنين
کاکل زری یا ناز پری
29 تیر 90 14:25
خوش بگذره وای دلم غار خواست از اونجا کلی خاطره دارم
مامان آريا
29 تیر 90 14:52
:*دلم براتون تنگ شده

ما هم همينطور
بابا محسن
30 تیر 90 13:18
خوش بگذره ...
mAhyA
30 تیر 90 16:02
فرشته
2 مرداد 90 21:29
سلام مهرانه جون خوش بگذره این قالب هم قشنگه من سمارو لینک کردم به ما سر بزنید
شکوفه گیلاس
4 مرداد 90 14:29
هنوز نیومدین خوش به حالتون خوش بگذره ایشالا
مامان گل پسر(محمد علی)
6 مرداد 90 16:25
سلام ان شاءالله همیشه شاد باشید امیدوارم سفر همدان هم به شما ومهرسا کوچولو خوش بگذره