مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

متن زیبا

1390/9/20 13:13
نویسنده : مهرانه
2,419 بازدید
اشتراک گذاری

اين متن زيبا رو مهسا جون يكي از دوستان خوب وبلاگي برام فرستاده

براي ديدن وبلاگ مهسا جون ميتونيد از لينك زير استفاده كنيد :

http://mehrsa.blogfa.com/

خرد بودم کوچه ها را دیده ام
آتش نامردمان را دیده ام
با برادر در پس دیوار و در
اشک های مادرم را دیده ام
در نبود مادرم بابای من
ناله ها فریاد هارا دیده ام
روز های بی قراری میگذشت
مسجد و محراب و خون رادیده ام
باز هم در کوچه ها در پشت در
کودکان و کاسه هارا دیده ام
تا کنون داغ برادر دیده ای؟
من چنان داغ برادر دیده ام
زهر در قلب حسن جا کرده بود
گوییا شیب الخزین را دیده ام
بر فراز منبر بابا بزرگ
هر شغال و گرگ صحرا دیده ام
پایه های آسمان میریخت گر
دیده بودش هرچه را من دیده ام
نامه ها دریافت کردم یک به یک
نامه های کوفیان را دیده ام
با سپاهی عازم صحرا شدم
گر ندیدی کربلا را ، دیده ام
کاش می ماندم در آن شهرغریب
خوب استقبالشان را دیده ام
با دلی خون آب از نامردمان
تشنگی کودکان را دیده ام
دسته گل هایم همه پرپر شدند
دشنه بر حلقوم اکبر دیده ام
گوییا داغ حسن کافی نبود
از چه رو من داغ قاسم دیده ام
هر جه گفتم در پسم عباس بود
بی سر و بی دست او را دیده ام
طفلک شش ماهه ام جرمش چه بود؟
روی دستم خنده اش را دیده ام
بر فراز نیزه های دشمنان
ماجرای خیمه هارا دیده ام
خواهرم زینب ز چه بی معجری؟
بشکند دستش، رخت را دیده ام
در خرابه بر دو پای دخترم
بی بدن جان دادنش را دیده ام
از برای قصه ی نالان من
گریه و آه خدا را دیده ام
التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

بابای مهرسا
17 آذر 90 18:22
دستش درد نکنه زیبا بود ممنون از شما که گذاشتید تو وب
مامان آريا
19 آذر 90 14:19
مامامن نیایش
19 آذر 90 19:29
سلام خانومی خوبین ان شا الله که همیشه خوب باشید خیلی شعر قشنگی بود
سمانه مامان پارسا جون
20 آذر 90 11:29
سلام مهرانه جان خوبین؟ من از حضورتون توی وبلاگ پسرم چه دختر گلی دارین وبتون هم خیلی قشنگه خوسحال میشم باز هم به ما سر بزنید
فرزانه
20 آذر 90 13:18
سلام مهرانه جون من و صدرا جونی اردبیل بودیم این هم تقدیم مهرسا جونی
سمانه مامان پارسا جون
20 آذر 90 14:31
باعث افتخارمه خانومی من هم شما رو لینک کردم
مامان علی
20 آذر 90 14:47
سلام مانی گل. ممنون شعر قشنگی بود
معصومه مامان سهند
21 آذر 90 13:32
آفرین زیبا بودددددددددد
شکوفه گیلاس
21 آذر 90 18:24
سلام همیشه خوب و خوشحال باشید مهرانه جان میشه لطفا بگین روستای مژدهه کجاست.خیلی قشنگه
فریبا
24 آذر 90 19:34
سلام... وب جالبی دارید... شعر زیبایی بود...
کوچولوتون هم خیلی نازه همیشه شاد باشید..

ممنون عزيزم لطف داريد
مریم مامان درسا
29 آذر 90 6:32
روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک
مامان رامیلا
29 آذر 90 12:17
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزدمهر زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق رخ معشوقه و مدهوش دلداده عشق .... شب یلدایتان پر ستاره و پر خاطره باد .
مامان شینا
16 دی 90 1:43
امید
16 دی 90 20:42
سلام وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر دارید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوالتون رو میدم . فقط یک ایمیل برای جواب دادن سوال بگذارید . منتظر حضور شما هستم .
عشق و رویا
3 دی 91 12:51
سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنین نظر بدین و وبم رو به اسم عشق و رویا لینک کنین اگه خواستین کد لوگوی وبم رو هم کپی کنین
فقط خنده
3 دی 91 12:53
سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنین نظر بدین با تبادل لینک موافقم وبم رو به اسم فقط خنده لینک کنین اگه ذدوست داشتین کد لوگوی وبم رو هم کپی کنین