مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

روستاي فوشه

1390/4/18 11:00
نویسنده : مهرانه
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ظهر با داداشم اينا و دوستش رفتيم طرف قلعه رودخان اما اونقدر شلوغ بود كه جاي پارك هم به سختي پيدا مي شد ما هم برگشتيم رفتيم روستاي فوشه كه استخر طبيعي خيلي قشنگه براي شنا داره(يه جايي قبل از قلعه رودخان) قبلاً موقعي كه مهرسا خيلي كوچيك بود اونجا رفته بوديم ، اون دفعه كسي اونجا رو بلد نبود اما ايندفعه مسافران محترم اونجا رو هم كشف كرده بودند و تقريباً شلوغ بود . مهرسا جون تني به آب سرد اونجا زد و كلي حال كرد (قبل ناهار و بعد ناهار) ، ناهار رو خورديم و بعد از ناهار هم داداشم و دوستش  كلي آب بازي و آب پاشي و  شيطنت كردند به هر روي خيلي خوش گذشت و جاي همگي خالي ....

متاسفانه دوربين عكاسي رو نبرده بوديم اما با دوربين فيلمبرداري چند تا عكس گرفتم كه بعداً براتون ميذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

sسونیا
19 تیر 90 8:45
سلام عزیزم شما لطف دارین ... مهرسا جون هم خیلی نازه مخصوصا این خنده اش خیلی دوست داشتنیه .. این بچه ها چشم و چراغ زندگی ما هستن ..خدا همشون و حفظ کنه و دخترهای مارو سفید بخت کنه ...
مامان آريا
19 تیر 90 9:59
خاله قربونت بره هميشه به گردش خانومي
ماماني زودتر عكسارو بزار مخملمونو ببينيم


مرسي خاله چشم حتماً
هلیا و سارا
19 تیر 90 10:20
عزیزم همیشه به گردش
من تا حالا قلعه رودخان نرفتم اگه عکس داری از قبل میشه بزاری
جیگر دخملی با اون عکسای لب دریاش


عكسي از قلعه رودخان با دوربينهاي خودم ندارم ولي از خواهرم اينا مي گيرم براتون ميزارم
مامان فهیمه
19 تیر 90 11:58
سلام مهرانه جون:
ماشالله چه دخمل ناسی دارین..خدا حفظش کنه
ممنون از لطفتون گلم...
مهرسا جون ناز رو از طرف من ببوسید.
من لینکتون کردم.


سلام مرسي خاله جون من هم شما رو لينك كردم
مامان ماني
19 تیر 90 13:28
سلام .... مرسي از نظرتون ...... هميشه خوش و سر حال باشي ......