مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

مهرسا و تولد مینو جون

1390/5/9 9:39
نویسنده : مهرانه
1,723 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسا جون من دیروز خانوم شده بود چون تنهایی تولد دعوت بود (تولد مینو جون دختردایی مامان مهرانه که دانشجوی روانشناسییه) خاله مرجان گفت مهرسا خانوم بوده و اصلاً خجالت نکشیده و کلی هم نانای کرده من و بابایی هم از فرصت سوء استفاده کردیم و با هم رفتیم خرید باکلی اصرار بابایی بالاخره یه بلوز و یه شلوار خرید (کادو روز مرد (باتاخیر) و کادو تولد(با تعجیل) از طرف مامانی)

پریروز خانوم خانوما با باباش رفت شهربازی خیلی بهش خوش گذشته ولی آخرش حرف باباش رو گوش نداده و خورده زمین و پاش بوف شده وقتی اومد خونه پاش رو می کشید و کلی هم گریه زاری کرد منم که دیدم ساکت نمیشه پاش رو با باند کشی بستم و راضی شد و یه یک ساعتی با اون باند کشی ور رفت و مشغول شد.

الهی مامان قربونت بره عزیزدلم همیشه به گردش و تفریح ناناز من   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آريا
15 تیر 90 9:32
خاله قربونش بره كه دخملم خانم شده و تنهايي مي ره مهموني دست مامان درد نكنه تعجيل كادو تولد به تاخيري كه كردين مي بخشيم قربون دخملم برم كه خورده زمين خاله چرا مواظب نبودي عزيزم
مهرنوش
15 تیر 90 9:53
سلام عزيزم چه دخمل نازي داري .. هميشه زنده و شاد و موفق باشه! راستي منم اگه خدا بهم دخمل بده اسمشو مي زارم مهرسا (خيلي اسم شيك و بامعنائي يه) بازم بهت سر مي زنم بوسسسسس
negin
15 تیر 90 12:23
سلام . مرسي از اينكه زحمت كشيدي سر زدي و ابراز محبت كردي عزيزم
mamane amir ali
15 تیر 90 13:00
mersi azizam az nazaratet. nazi khaleh joonam oof shodi.ishalah zood khob mishi.ta nakhori zamin ke khob nemishi.movazeb bash mamanesh .
کاکل زری یا نازپری
15 تیر 90 13:13
ممنون که پیش من امدین امید وارم مهرسا جون همیشه شاد و سالم باشه من شما رو لینک کردم

مرسي عزيزم من هم شما رو لينك مي كنم
مامان ماهان عشق ماشین
15 تیر 90 14:24
ممنون که سرزدین و احساستون رو نوشتین. با اجازه لینکتون میکنم.
مامان فرشته
16 تیر 90 15:19
سلامممممم خوبین ؟

ای جونم قربونت بره خاله که تنهایی می ری مهمونی عزیزم
بیا پاتو خاله بوس کنه که اوخ شده عسلم


ممنون از اینکه منو لینک کردین منم با افتخار شما رو لینک می کنم
بوسسسسسسسسس


مرسي خاله جونم
آرین و مامانی
17 تیر 90 19:45
سلام خوبین شما؟
ماشالله دخترتون خیلی نازه خدا حفظش کنه
عکساش هم خیلی خوشگله
در مورد سوالتون دوربین ما جی12 کنون هستش
دوربین شما هم خیلی عالیه



سلام مرسي لطف دارين