مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

خرابكاري

1390/5/9 9:39
نویسنده : مهرانه
1,622 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسا خانومي اين چند روزه مدام داره خرابكاريهاي اساسي ميكنه كه واقعاً اشك منو درآورده

سه شنبه گذشته خانوم خانوما تو شورتش خرابكاري كرد و بعدش مثلاً خواست بره تو حموم خودش رو تميز كنه كه بيا و ببين ..... خدا سر هيچ كس نياره موكت اتاقش و دست و پا و بلوزش همه و همه رو كثيف كرده بود ديگه قيافم ديدني بود با خشونت تمام شستمش و همينطور واستاد منو نگاه كرد اما بعد اشكش دراومد ولي نگاش نكردم تا بفهمه چقدر كارش زشت بوده (البته ميدونستم كه ميخواد مارو بيدار نكنه چون بعد از كلي بازي كردن باهاش ساعت حدود 5 من و باباش تازه خوابيده بوديم)بعدش هم موكت اتاقش رو شستم بعدش اومد منو نگاه كرد با ناز بهم گفت مرانه مرانه(مهرانه ) كه مثلاً ببخشمش منو بغلش كردم وازش خواستم ديگه از اين كارا نكنه و اونم قول داد از اون قولاي الكي......

چهارشنبه بعد از ظهر رفتيم درياي كياشهر با اينكه دريا طوفاني و آبش گل آلود بود اما مهرسا با باباش رفت شنا و كلي حال كرد فرداييش كه برگشتيم ديدم مهرسا ساكته با خودم گفتم حتماً داره با لباساش بازي مي كنه يهو صدام كرد مامان بيا خراب كاري كردم چشمتون روز بد نبينه تمام شامپو رنگم رو از آرنج و زانو به پايين به خودش ماليده بود و روي روفرشي و بلوز سفيدش ريخته بود همش به فرش گرفته بود اومدم تميزش كنم بيشتر شد ديگه گريم گرفته بود چون فرش رو هم تازه بعد از جيش گرفتن مهرسا داده بوديم شسته بودند شوهرم كه اوضاع رو ديد با كلي مكافات فرش رو 3 طبقه برد پايين و شستش دستش درد نكنه لكه هاش رفت اما يه جاهاييش زرد شد .

ديروز هم مايع آرايش پاك كن چشمم رو ريخت روي تخت كه اين آخري بيشتر ضرر مالي بود و خرابكاري كمتري داشت

فكر كنم تمام اين كارها به خاطر نبودن خاله مرجاني اتفاق افتاده كه البته خدا رو شكر خاله مرجان ديشب اومده اميدوارم عسل خانوم كاراي بدش رو بذاره كنار

ديشب كه داشتيم براي خواب مي رفتيم خونه مامان اينا بهش ميگم ماماني كجا ميري؟ با اون شيرين زبونيش ميگه من كه جايي نميرم نگاه كن تو ماشين نشستم  گفتم داريم خونه كي ميريم؟ ميگه خونه مامان بزرگ خونه مريم جون ...... الهي مامان قربون اون شيرين زبونيت بشه عزيزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

منا مامان فینگیلی
12 تیر 90 13:32
وااای از خرابکاری بچه ها نگو که من از حالا دلم میلرزه! ماشالا به دختر گلمون چقدر ناز عکسهای قشنگی هم گرفتید! نراستی ی نی من هم دخمله اما واسه دیدنش باید 5 ماه دیگه صبر کنم!
مامان آريا
13 تیر 90 9:07
سلام عزيزم
چقدر خرابكاري كرده گل خاله ولي ماماني اين خرابكاري هارو همه ني ني ها دارن بچمو زياد دعوا نكنش گناه داره
قربون اون شيرين زبونياش برم من دخملمو


چشم من هميشه سعي مي كنم كمتر دعواش كنم و خيلي خودم رو كنترل كنم اما بابايي با اينكه مهرسا رو خيلي دوست داره اما سر اينجور چيزا يه مقدار كنترلش رو از دست مي ده كه نميدونم چطور بابايي رو كنترل كنم


mAhyA
13 تیر 90 12:10
سلام... وای خدا ماشالله چه دختر نازی ماشالله..... منم لینکتون میکنم... من متولد 21 شهریور هفتاد و سه هستم.... امسال سوم دبیرستان بودم
atena
13 تیر 90 13:34
سلام عزیزمممممممم... وای خدا چه دختری.... ماشالله نازه دخترتون... خوشحال میشم پیش من و پسرمم بیاید
مامان ماني
14 تیر 90 11:56
آخه نازي ...... چه دختري ..... در پناه خدا شاد و تندرست باشه ......
مامان آريا
14 تیر 90 11:59
سلام عزيزم اين چيز طبيعيه باباهاهم هميشه همينجورين باباي آريا هم زود و تند تند به اريا تشر مي ره ولي ته دلشون چيزي نيست مهرسا گلمو ببوس يه بوس محكم و خوشمزه
atena
14 تیر 90 12:10
salam mamnoon pishemoon omadid... chashm manam linketoon mikonam
mAhyA
14 تیر 90 12:12
man apam......
عرفان و مهرسا جون
14 تیر 90 12:23
سلام از اشنايي با شما خوشحالم ممنون پيشمون اومدين منم شما رو لينك كردم ماشا ا..... مهرسا كووچولو ها همه ناز و خوشگلند
عرفان و مهرسا جون
14 تیر 90 15:05
با ماشين شخصي رفتيم البته خيلي ها با تور اومده بودن خيلي خوش گذشت ... جاي همه دوستان خالي ... منم شما رو لينك كردم
عرفان و مهرسا جون
14 تیر 90 15:06
ما با كلي عكس اپيم عكس هاي توپ 23 ماهگي عكس هاي تنگه واشي خوشحال ميشم بياين
مامان ماهان عشق ماشین
15 تیر 90 10:50
عزیزم.میدونی.روزی رو تصور کن که مهرسا خانم بزرگ شده و داره این خاطرات رو بار اول میخونه.مطمئنا از ته دل میخنده و یه بوس خوشکل تحویلتون میده.خستگیتون در میاد. راستی رمز رو به صورت خصوصی واستون فرستادم.
بابا محسن
15 تیر 90 11:58
بچه است دیگه ! عیب نداره فدای سرش از اون حرفهای پدرانه ! ولی انگار بابایی مهرساخانمی اینجوری نیست ! من نبودم !
مامان آريا
21 تیر 90 9:37
قربون خرابكارياش برم من
mamane amir ali
21 تیر 90 14:04
azizam.che axhayi .che rostayeh zibayi.kheili khateratetoon jaleb bood.
bache baiad kharabkar basheh.intori shirintareh.boossssssssssssssssssss


mer30