مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

مهد كودك

1390/6/1 12:41
نویسنده : مهرانه
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح عسل من براي اولين بار رفت مهد كودك ،صبح وقتي بابايي از خواب بيدارش كرد گفت بريم مهدكودك با كلي ذوق پرسيد الان بريم ؟وقتي هم پاش رو گذاشت تو مهد كودك بدو بو همه جا رو وارسي كرد تا من اومدم ازش خداحافظي بكنم لب و لوچش رو آويزون كرد و يه خورده بغض كرد ،منم از خاله هاي تو مهد خواستم ازش تعريف كنند تا آروم بشه خودمم بغضم گرفته بود و تو چشمام اشك جمع شده بود يه لحظه خودم رو گذاشتم جاش ،نميدونيد كه ريزه ميزه من با چه معصوميتي داشت من رو نيگاه مي كرد بعدش خاله تو مهد بهم زنگ زد و گفت كه براش كارتون گذاشتن و خدا رو شكر فعلاً آرومه ،مهرساي ناز مامان اميدوارم تو مهد بهت خوش بگذره عروسكم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرضیه
29 مرداد 90 16:18
sara((خاله فاطمه جون))
30 مرداد 90 1:12
سلام مامانی ممنون که اومدی.
راستی مامانی با تبادل لینک موافقی؟؟


حتماً عزيزم
sara((خاله فاطمه جون))
30 مرداد 90 16:14
´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶ ´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ سلام جیگولوی من............... دوکس جونت اپ کرده........ اومده دعوتت کنه به خونش.... خوش حال میشه تو هم بیای............
sara((خاله فاطمه جون))
30 مرداد 90 16:14
راستی ما لینکت کردیم تو هم با عنوان وبمون بلینکمون.


چشم حتماً
هدیه جون
1 شهریور 90 12:36
سلام
مرسی که به ما سر زدی خاله
انشالا این اولین قدم تو پیشرفتش باشه بعد مدرسه و ...........
اگه مایل به تبادل لینک هستید من با افتخار شما رو لینک کردم


سلام من هم شما رو با افتخار لينك مي كنم
مامان آريا
1 شهریور 90 12:45
الهي عزيزم از اين صحنه ها منم ديدم مي دونم چقدر سخته وقتي بچه رو مي زاري مهد و بچه گريه مي كنه تا عصر كه بري دنبالش فكرت همش پيششه خاله قربون دخمل خوبم برم كه ميره مهد تا چيز ياد بگيره بوس بوس
helia & sara
1 شهریور 90 13:48
عزیز دلم همه بچه ها همیطورین عادت میکنه ایشالا مدرسه و دانشگاه بره دخملیمون هر روز که میرین دنبالش براش یه چیزی بخرین حتی شده یه پاکن یه مداد یه بادکنک این خیلی مهمه منم سعی میکنم دست خالی نرم دنبالش خدا همه بچه هارو حفظ کنه
مامان سانای
5 شهریور 90 10:33
سلام به جز مدل های لباس هیچ عکسی باز نمیشه به ما هم سر بزن