مهرسامهرسا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

مهرسا هستي مامان

خريد و مهمونی

1390/6/24 7:42
نویسنده : مهرانه
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم اين چند روزه دختر خوب و خانومي بودي چهارشنبه با هم رفتيم مغازه خانه و كاشانه كلي خريد كرديم برات يه پازل چوبي به شكل موش و يه عروسك خوشكل كه اسمش رو گذاشتيم لي لي و يه سري لوازم براي خونه گرفتيم بعدش هم رفتيم شهر قلم تو تختي دو تا كتاب و يه بسته ماژيك (روش كشيده كه اگه لباس ماژيكي بشه تو ماشين لباسشويي شسته ميشه كه البته هنوز امتحان نكردم)و لوازم طراحي صورت كه شبيه رژه و يه بسته پازل و دو تا سي دي گرفتيم .

از كوچيكي عادت كردي وقتي ميريم تو مغازه اي اگه از چيزي خوشت بياد مامان بهت ميگه فقط باهاش باي باي كن و ورش ندار (البته استثناهايي هم وجود داشته مثلاً اگه پفك رو ببيني غير قابل كنترل ميشي)به محض اينكه وارد فروشگاه شديم يه ست استمپ ور داشتي و تو دستت گرفتي يه كم بعدش يه خانومي اومد گفت اين رو از كجا ورداشتين منم بهش گفتم وردارين اين به درد دختر من نمي خوره چند لحظه بعد مهرسا جونم كتابي رو كه تو دستش بود پرت كرد و آنچنان بغضي كرد كه نگو ، تازه اون موقع بود كه فهميديم واسه استمپ داره خودش رو ميكشه خانومه هم اومد و استمپ رو پسش داد بعدش هم رفتيم رستوران كباب ترك خورديم و مامان هم استمپ رو گذاشت تو كيفش وقتي اومديم بيرون دوباره يادت اومد و دنبال استمپت بودي ،وقتي اومديم خونه سه سوت پازل چوبيت رو درست كردي اما هنوز بقيه پازل هات رو رو نكرديم

ايشالا وقتي دوربين دستمون رسيد عكساي وسايل جديدت رو مي زارم 

پنجشنبه يكي از همكارامون ما رو افطاري دعوت كرده بود (رستوران ترنگ طلايي صومعه سرا ) من و بابايي و مهرسا با دوستم شهرزاد (كه يكي از همكاراي خوبم هستش ) و شوهرش و دختر نازشون نگار كه چهار سالشه رفتيم خيلي به ما و بچه ها خوش گذشت من مهموني افطاري رو بيشتر از هر مهمونيه ديگه اي دوست دارم(مخصوصاً اگه روزه باشي شامي ماه رمضون با نون و پنير و سبزي تازه و چايي شيرين خيلي حال ميده)

جمعه هم بعد اذان راه افتاديم رفيم كياشهر خونه خانواده شوهرم ،مهرسا با پسر عموش كلي بازي و يه كم جنگ و دعوا كرد .دختر نازم وقتي در مقابل بچه هاي ديگه قرار ميگيره دختر خوبيه و خيلي خوب باهاشون كنار مياد عسل خودم ديگه فداش بشم الااااااااااااااااااهي

ديروز صبح با خاله مرجاني رفتي خونه زن دايي فرشته منم ساعت 5 تا 7 رفتم كلاس خياطي و بعدش هم اومدم افطار كردم بابايي هم ساعت 8.5 اومد دنبالت، مامان جون 13 ساعت تو رو نديده بودم و  دلم خيلي برات و تو هم خيلي دلت براي من تنگ شده بود و هي ميومدي بهم مي چسبيدي ددري خانوم قربونت برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان فرشته
16 مرداد 90 10:51
اميدوارم هميشه كنار هم بمونين
مامان ماهان عشق ماشین
17 مرداد 90 10:48
سلام.چه مامان خوبی و جه عادت خوبی دادی مهرسا جونو.(بای بای رو میگم)خیلی عالیه.
ماهان هم عاشق پفکه یه بار یکی از فامیلا مزشو برده زیر دندونش.ما خودمون نمیخریم.تو مغازه روشو واسش میخونم میگم نوشته برای زیر 3 سال ممنوع.راضی میشه.


آفرين به اين پسر خوب ،مهرسايي ميگه ضرر داره دلم درد مي گيره اما بعضي اوقات نمي تونه خودش رو كنترل كنه
مهسا
18 مرداد 90 13:02
سلام خوب هستين؟ نماز و روزه هاتون قبول باشه. اميدوارم هميشه به شادي و خوشي روزگار بگذرونيد و خنده يك لحظه هم از لباي خودتون و دختر گلتون محو نشه. التماس دعا تا درودي ديگر بدرود
مامان آريا
18 مرداد 90 14:04
چه دختر خوب و نازي آفرين كه حرف مامان و گوش مي ده بوسسسسسسسسسسس
مامان نازنین زهرا
18 مرداد 90 16:22
مبارکت باشه خاله جون چه چیزهای خوبی خریدی
مرضیه
19 مرداد 90 1:11
به روزم خانمي
mamane amir ali
19 مرداد 90 11:30
vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.akh joonam.restoraneh gilani an ham dar some saraaaaaaaaaaaaaaaa.delam khast.bah bah jayeh ma khali. afarin be in dokhmaleh bahoosg va khanoommmmmmmmmmm.boosssss
ماه تيسا
21 مرداد 90 0:49
سلام مهرانه جون وبلاگت خيلي خوشگله ما هم يه ني ني تو راه داريم اگه بهمون سر بزني خيلي خوشحال ميشم اگه با تبادل لينك هم موافقي خبرم كن منتظرتم
مرضیه
21 مرداد 90 22:31
مامان آريا
23 مرداد 90 10:45
سلام نماز روزهاتون قبول
مهرساي عزيزمو ببوس از طرف خاله كه عاشقشم

سلام مرسي براي شما هم قبول
مامان نیایش
23 مرداد 90 14:26
ان شا ا... همیشه کنار هم شاد باشید
کاکل زری یا ناز پری
24 مرداد 90 11:02
آخی چه خانم نانازی. شما هم شمالی هستین آره؟ خوشحالم که با شما تشنا شدم. انشاالله همیشه خوش و شاد کنار هم بمونید
mamane amir ali
24 مرداد 90 22:23
nazareh khososi darin
مامان فهیمه
25 مرداد 90 14:04
سلام: همیشه به خوشی و شادی... طاعات و عباداتتون هم قبول درگاه حق... عیدتون مبارک مهرسا جون رو از طرف من ببوسید
مامان سهند
26 مرداد 90 16:13
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتون منم با افتخار لینکتون میکنم . دختر نازتون رو از طرف من و سهند ببوسید
مامان نائیریکا
26 مرداد 90 17:42
قربون مهرسا جونم برم
sara((خاله فاطمه جون))
27 مرداد 90 10:04
ممنون مامان مهرانه که بهم سرزید... خوش حالم که براتون تازگی داشت..... بازم بایید خوش حال میشم........
mamane amir ali
31 مرداد 90 2:20
mahd raftanet ham mobarak.ishalah ye roz daneshmandeh bozorgi beshi.doset darim boosssssssssssssssssssss